Szkolne konkursy języka angielskiego kwiecień/maj
1.
W kwietniu odbył się szkolny konkurs języka angielskiego dla uczniów klas młodszych „Symbole Wielkiej Brytanii” i dla uczniów klas starszych”Why should we learn languagees?”
Celem konkursu było rozwijanie kreatywności artystycznej i zdolności językowych uczniów w zakresie przedmiotów : język angielski i plastyka.
Zadaniem uczniów było wykonanie plakatu dowolną techniką, a dla uczniów klas starszych również napisanie tekstu w języku angielskim Dlaczego uczymy się języków obcych? – Why do we learn languages?
Spośród 11 otrzymanych prac komisja, w składzie pani Sabina Panceewicz i pani Aleksandra Jakimow, wybrała najlepsze, choć wybór był bardzo trudny.
A oto zwycięscy konkursu:
I miejsce – Joanna Gonta i Klaudia Włoszczak oraz klasa VI,
II miejsce – Przemek Rosiak (grupa młodsza), Kamil Woźniak (grupa starsza),
III miejsce – Szymon Kozłowski (grupa młodsza), Anna Chudzio i Anna Rozmanowska (grupa starsza).
2.
W dniu 5 maja o godzinie 8.50 odbył się konkurs z języka angielskiego „Mistrz słówek”. Udział wzięło 6 uczniów- reprezentantów klas I, II, III Gimnazjum. Konkurs składał się z 6 zadań.
Zadanie 1 – losowanie etykiet z angielskim słownictwem
Zadanie 2 – losowanie obrazków
Zadanie 3 – kwadrat z ukrytymi wyrazami
Zadanie 4 – wymienianie słownictwa
Zadanie 5 – szeregowanie słownictwa według kategorii.
Każde z zadań wykonywane było w określonym czasie. Konkurs prowadziła pani Sabina Pancewicz według przygotowanego wcześniej scenariusza. Prawidłowy przebieg i przyznawanie punktów było możliwe dzięki pani Aleksandrze Jakimow. Uczniowie byli bardzo aktywni i chętnie wykonywali poszczególne zadania.
A oto zwycięscy konkursu:
I miejsce – Damian Riedel (62 punkty,)
II miejsce – Paweł Jędruchniewicz (53 punkty),
III miejsce – Krystian Juchimiuk (52 punkty).
3.
W dniu 13 maja odbył się konkurs „Ile wiem na temat Wielkiej Brytanii”.
Celem konkursu było rozwijanie motywacji do nauki języka angielskiego oraz zachęcenie uczniów do samodzielnego zdobywania wiedzy na temat angielskiego obszaru językowego, w tym nauka korzystania ze źródeł informacji.
Zadaniem uczniów było napisanie testu z zakresu wiedzy kulturowej o Wielkiej Brytanii, tradycji i zwyczajów jej mieszkańców, najistotniejszych wydarzeń historycznych i elementów geografii
A oto zwycięscy konkursu:
I miejsce – Klaudia Włoszczak (klasa PDP B),
II miejsce – Paulina Partyka (klasa IZ),
III miejsce – Anna Cenarska (klasa IIZ).