Nowe nabytki biblioteki szkolnej
- LITERATURA DYDAKTYCZNA:
- C. Faherty – Autyzm… Co to dla mnie znaczy?,
- T. Grandin – Autyzm problemy natury sensorycznej,
- J. McIlwee Myers – Rozwijanie umiejętności życiowych u dzieci z autyzmem lub zespołem Aspergera,
- S. Brown – Spektrum autyzmu i strategie deeskalacji,
- red. A. Bellack – Diagnoza behawioralna,
- M. Suchowierska, P. Ostaszewski, P. Bąbel – Terapia behawioralna dzieci z autyzmem,
- J. Minahan – Kod zachowania- przewodnik. Strategie, narzędzia i interwencje wspierające uczniów przejawiających zachowania lękowe lub opozycyjne,
- J. Minahan, N. Rappaport – Kod zachowania. Jak rozszyfrować i zmienić najtrudniejsze zachowania ,
- M. Zielińska – Jak reagować na agresję uczniów? Skuteczne techniki radzenia sobie z problemem
- A. Tanajewska, R. Naprawa – Nowe programy edukacyjno- terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym,
- A. Tanajewska, R. Naprawa – Nowe programy edukacyjno- terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym,
- E. Sosnowska – Zakładki sylabowe. Ćwiczenia usprawniające technikę czytania. Skuteczne techniki radzenia sobie z problemem,
- red. B. Winczura – Emocje dzieci i młodzieży z trudnościami w rozwoju i zachowaniu,
- L. Biel – Integracja sensoryczna. Skuteczne strategie w terapii dzieci i nastolatków,
- A. Jean Ayres – Dziecko a integracja sensoryczna,
- B. Odowska – Szlachcic – Metoda integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci uszkodzeniami ośrodkowego układu nerwowego,
- B. Odowska-Szlachcic – Terapia integracji sensorycznej. Strategie terapeutyczne i ćwiczenia stymulujące, zeszyt 2,
- M. Baj-Lieder, A. Borowska-Kociemba – Kręć się, biegaj, baw się z nami. Zestaw kart do terapii integracji sensorycznej,
- G. L. Landreth – Terapia zabawą,
- A. Różańska-Gał, J. Kuś – Ja moje potrzeby. Program kinestetyczno- komunikacyjny dla dzieci ze znaczną lub głęboką niepełnosprawnością intelektualną,
- A. Tanajewska, R. Naprawa – Nowe programy edukacyjno- terapeutyczne,
- A. Jurek – Obrazkowa nauka czytania i pisania dla najmłodszych. Wyrazy trzysegmentowe,
- E. Szwajkowska, W. Szwajkowski – Terapeutyczne wierszyki dźwiękonaśladowcze,
- A. Szczepańska – Detektyw słuchowy. Ćwiczenia językowo- słuchowe,
- E. Szymankiewicz – Dyslektyczne ucho. Zbiór ćwiczeń stymulujących rozwój percepcji słuchowej nie tylko dla uczniów z dysleksją,
- E. Szwajkowska, W. Szwajkowski – Rymowanki powtarzanki,
- A. Małasiewicz – Wytęż wzrok i pamięć. Ćwiczenia dla uczniów szkoły podstawowej i nie tylko,
- J. Łomża, I. Knapik – Umiem mówić, czytać i pisać. Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Cz. I,
- J. Łomża, I. Knapik – Umiem mówić, czytać i pisać. Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Cz. II,
- M. Frostig, D. Horne – Wzory i obrazki. Podręcznik. Program rozwijający percepcję wzrokową. Poziom podstawowy.
- M. Frostig, D. Horne – Wzory i obrazki. Podręcznik. Program rozwijający percepcję wzrokową. Poziom średni.
- M. Frostig, D. Horne – Wzory i obrazki. Podręcznik. Program rozwijający percepcję wzrokową. Poziom wyższy.
- A. Hopkins – Co się za chwilę może stać? Ćwiczenia rozwijające myślenie przyczynowo-skutkowe,
- A. Hopkins – Co się przed chwilą mogło stać? Ćwiczenia rozwijające myślenie przyczynowo-skutkowe,
- A. Hopkins – Czym oni się zajmują? Ćwiczenia rozwijające i kształtujące procesy poznawcze,
- LITERATURA MŁODZIEŻOWA I DZIECIĘCA:
- D. Terakowska – Babci Brygidy szalona podróż po Krakowie
- O. Wilde – Szczęśliwy ksiażę
- T. Trojanowski – Uciekinierzy
- A. Onichimowska – Najwyższa góra świata,
- A.Onichimowska – Dzień czekolady
- E. Nowak – Yellow Bahama w prążki
- J. Tuwim – Wiersze dla dzieci
- R. Riggs – Miasto cieni
- J. R. R. Tolkien – Hobbit
- A. Maleszka – Inwazja
- M. Jarocka – Legendy Polskie